Як отримати ІПН іноземному громадянину

Як отримати ІПН іноземному громадянину

26.02.2021

Для сучасної України нерідкі випадки, коли іноземці не тільки проживають на території країни, а й бажають здійснювати різні фінансові операції.  Для того, щоб робити це безперешкодно, слід зареєструватися як платник податків і отримати ідентифікаційний код для іноземця.

Ідентифікаційний номер - навіщо він іноземцю?

Унікальний ідентифікаційний код присвоюється кожному громадянину України, а також особам без громадянства або нерезидентам, які отримують на території України дохід від будь-яких фінансових операцій.

Для обзаведення ІПН необхідно звернутися до територіальної фіскальну службу для заповнення реєстраційної картки та включення до реєстру платників податків. Наявність даного документа дає можливість податківцям відслідковувати податкові історії осіб, які проживають в Україні.

ІПН є десятизначнуою цифрою, під якою зашифровані відомості про суб'єкта. Для іноземців, які планують будь-яку фінансову діяльність в Україні, отримання ІПН є обов'язковим. Отримання доходу без оформлення ІПН карається штрафними санкціями.

Ідентифікаційний код - це документ, що дає право на отримання будь-яких видів доходів на території України.  Якщо ІПН у нерезидента немає, він позбавляється реальної можливості скористатися такими правами:

  • зареєструвати юридичну особу або отримати статус фізичної особи-підприємця;
  • стати акціонером і засновником господарського товариства;
  • відкривати рахунки в українських банках;
  • отримувати будь-які дозвільні документи, такі як ліцензія, дозвіл на працевлаштування, будівельну та іншу діяльність, що вимагає офіційного дозволу;
  • мати право на працевлаштування в Україні;
  • вступити на навчання в український навчальний заклад;
  • здійснювати купівлю-продаж нерухомості або автотранспорту;
  • отримувати спадок і так далі.

Як отримати ІПН в Україні?

Для отримання ідентифікаційного коду нерезидент повинен звернутися до податкових органів, під чию юрисдикцію він підпадає за місцем свого проживання в Україні. Уповноважений спеціаліст цього органу проконсультує про послідовність дій та перелік документів.

Зібравши повний пакет необхідної документації, нерезидент подає його разом зі своєю заявою про реєстрацію в якості платника податку.  Після розгляду, приймається рішення про присвоєння ІПН або дається вмотивовану письмову відмову.

При позитивному вирішенні питання, відомості про платника податків вносяться до автоматизованої бази даних - Державний реєстр платників податків.

Щоб зареєструвати свій ІПН, не обов'язково самостійно займатися цим важким і трудомістким питанням.

Доручіть цю відповідальну роботу своїй довіреній особі - компанії "Закон Львів" грамотні юридичні послуги та ми успішно подамо потрібні документи і отримаємо для вас ідентифікаційний код в найстисліші терміни.