Як повернути гроші за покупку в інтернет-магазині?

Як повернути гроші за покупку в інтернет-магазині?

11.09.2019

Продаж товарів через Інтернет набуває все більших масштабів. Утім ніхто не застрахований від різного роду обманів з покупками.

Зазвичай невдоволені покупці не знають як повернути гроші після обману в інтернеті та лише пишуть погані відгуки. Нажаль повна анонімність продавців гарантує їм безкарність.

Та все таки існує один спосіб повернення грошей на рахунок своєї банківської картки.

Щоб повернути гроші на карту у разі неправомірних дій інтернет-продавця необхідно здійснити чарджбек.

Для цього потрібно подати заяву в банк на опротестування транзакцій. Деякі банки надають власні шаблони заяв.

Кошти можна повернути, якщо товар не доставлений, є підробкою або не відповідає тому, що було вказано на сайті.

Інструмент чарджбеку надається тільки платіжними системами Visa або MasterCard.

Інші випадки, коли може здійснюватись чарджбек: суму списали два рази; списана сума є більшою, ніж заявлена вартість товару; з карти списана сума за товар, яку власник не купував; банкомат не видав грошей, але списав з карти.

У чарджбеці відмовляють, якщо оплата була здійснена більш, ніж 540 днів тому, готівкою чи прямим переказом або з картки на картку.

Для отримання чарджбеку надається заява (українською та англійською мовами); докази (листування з продавцем до виникнення конфліктної ситуації, переписка у соціальних мережах, договір, скріншоти); листування з продавцем після виникнення конфліктної ситуації (докази того, що власник карти намагався вирішити ситуацію із продавцем) і банківська виписка.

Зазначимо, нещодавно до ВР внесли законопроект, який передбачає поверення повної суми за товар, якщо продавець не видав чек.