Внесення змін до статуту

Відповідно до вимог нормативно-правових актів України, статутом прийнято вважати документ, в якому визначаються структура, порядок та основні принципи роботи юридичної особи. В процесі діяльності комерційної організації час від часу відбуваються зміни, які вимагають фіксування нових обставин у статуті.

У таких випадках приймається нова редакція документа, яка реєструється в Єдиному реєстрі. Для тих, хто не має досвіду роботи в галузі юриспруденції, процедура досить складна і вимагає знань в різних галузях права. При цьому головне - щоб повноцінна робота компанії не припинялася, і щоб зміни не обернулися негативними наслідками для бізнесу.

Внести зміни до статуту швидко і з мінімальними зусиллями можна, звернувшись до юристів ЮК «ЗаконЛьвів». Наші фахівці оперативно підготують нову редакцію документа, зареєструють її в законному порядку, допоможуть уникнути зайвих формальностей.

У яких випадках необхідна нова редакція статуту

Процедура неминуча при зміні:

  • складу засновників, а також при отриманні ними нового паспорта, зміні місця проживання;
  • статутного капіталу або часткою учасників в ньому;
  • юридичної адреси;
  • норм законодавства.

Новий статут реєструється також, якщо фірма вирішила освоїти нові види діяльності.

Основні етапи процедури

  1. Проведення зборів уповноваженого органу, на якому приймається рішення про внесення певних змін. Проводиться голосування.
  2. Підготовка оновленої редакції статуту і її реєстрація.

Необхідні документи надсилаються державному реєстратору поштою, в електронному вигляді або передаються особисто.

У реєстраційний орган подаються:

  1. Заповнена реєстраційна картка.
  2. Протокол зборів, завірений нотаріусом.
  3. Нотаріально посвідчений примірник статуту в останній редакції.
  4. Квитанція про сплату реєстраційного збору.

Додатково подаються документи, що підтверджують обставини, які стали причиною змін (заява акціонера про вихід з числа учасників, копія судового рішення і т. П.).

Що потрібно для замовлення послуги в компанії «ЗаконЛьвів»

  1. Інформація про зміни, які підлягають реєстрації.
  2. Повна назва компанії і код ЄДРПОУ.
  3. Відомості про юридичну адресу.
  4. Стара редакція статуту.
  5. Дані про КВЕД і розмір статутного капіталу.

Наші юристи допоможуть підготувати новий документ і в найкоротші терміни зареєструвати його відповідно до актуальних нормами законодавства. Економте час, зосередьтеся на основній діяльності, а роботу з документами і реєстраційні питання довірте професіоналам.