Внесення змін до статуту
Відповідно до вимог нормативно-правових актів України, статутом прийнято вважати документ, в якому визначаються структура, порядок та основні принципи роботи юридичної особи. В процесі діяльності комерційної організації час від часу відбуваються зміни, які вимагають фіксування нових обставин у статуті.
У таких випадках приймається нова редакція документа, яка реєструється в Єдиному реєстрі. Для тих, хто не має досвіду роботи в галузі юриспруденції, процедура досить складна і вимагає знань в різних галузях права. При цьому головне - щоб повноцінна робота компанії не припинялася, і щоб зміни не обернулися негативними наслідками для бізнесу.
Внести зміни до статуту швидко і з мінімальними зусиллями можна, звернувшись до юристів ЮК «ЗаконЛьвів». Наші фахівці оперативно підготують нову редакцію документа, зареєструють її в законному порядку, допоможуть уникнути зайвих формальностей.
У яких випадках необхідна нова редакція статуту
Процедура неминуча при зміні:
- складу засновників, а також при отриманні ними нового паспорта, зміні місця проживання;
- статутного капіталу або часткою учасників в ньому;
- юридичної адреси;
- норм законодавства.
Новий статут реєструється також, якщо фірма вирішила освоїти нові види діяльності.
Основні етапи процедури
- Проведення зборів уповноваженого органу, на якому приймається рішення про внесення певних змін. Проводиться голосування.
- Підготовка оновленої редакції статуту і її реєстрація.
Необхідні документи надсилаються державному реєстратору поштою, в електронному вигляді або передаються особисто.
У реєстраційний орган подаються:
- Заповнена реєстраційна картка.
- Протокол зборів, завірений нотаріусом.
- Нотаріально посвідчений примірник статуту в останній редакції.
- Квитанція про сплату реєстраційного збору.
Додатково подаються документи, що підтверджують обставини, які стали причиною змін (заява акціонера про вихід з числа учасників, копія судового рішення і т. П.).
Що потрібно для замовлення послуги в компанії «ЗаконЛьвів»
- Інформація про зміни, які підлягають реєстрації.
- Повна назва компанії і код ЄДРПОУ.
- Відомості про юридичну адресу.
- Стара редакція статуту.
- Дані про КВЕД і розмір статутного капіталу.
Наші юристи допоможуть підготувати новий документ і в найкоротші терміни зареєструвати його відповідно до актуальних нормами законодавства. Економте час, зосередьтеся на основній діяльності, а роботу з документами і реєстраційні питання довірте професіоналам.